Birbebekkkbircicek Tüp bebek nedeniyle özellikle ilk 3 ay kullanan çok var. İlk 3 ay ilaç kullanımı daha sıkıntı biliyorsunuzki. Ben prednol değil ama benzeri dekort ve yanında onlarca ilaç daha kullandım tüp bebek nedeniyle ilk 3 ay sonrasında multivitamin bile hiç kullanmadım bıkkınlıktan. Herhangi bir sorun olmadı çok şükür. Bir arkadaşım kendi sağlık problemi nedeniyle beş ay civarlarında prednol kullandı yine bir problem yaşamadı. Doktor yazarken ona göre yazıyor zaten merak etmeyin. Bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah.