Zynpzmra Pamuk_seker neye gore zayıf 3 aylık bebeğin ortalama kilosunu 5.400 gösteriyor presentil ve soruyu soran da 2 aylık diyor kafaniza göre yorum yapmayın
Hanifeklyc1 Pamuk_seker benim çocuğum 28 günlük 3 kilo 70 gram sizce iyimi erken doğum oldu 2 kilo 790 doğmuştu
Pamuk_seker Polikistikannee kilolu bebek sağlıklı bebek demektir niye trol olsun kiz😇zayif olsa doktor söylerdi iyi oldugunu bile bile yaziyorlar buradakiler doktormu sonucta
izmir3535 Hayalims yok cok zayif tobe allahim ya bilerek mi soruyorsunuz azicik googla yazsan ya da doktoruna sorsan iyi oldugunu anlarsin.
Hayalims izmir3535 pardonda burda herşey soruluyor cinselliğe kadar benim bebek kilosu sormam mı zorunuza gitti ayrıca da sizeneeeee
Pamuk_seker Zynpzmra kafama göre yorum yapmıyorum zaten canim kilosu iyi zayif olsa doktor söylerdi bile bile yaziyorlar sonra böyle ironi yapinca anlamiyorsunuz ne diyim 😀
Girlpower Hayalims bence siz kilo sormuyorsunuz çünkü kilosunun çok iyi olduğunu zaten gayet iyi biliyorsunuz amaçsız bi post olmuş işte poh pohlanmak çok kilolu çok iyi lafları duymaktan başka bişey değil
izmir3535 Hayalims ee siz doktorunuzu dinlemiomusunuz biz burda vah vah cok zayof desek napcaksiniz bize goremi hareket etceksinizde burda kilosunu iyi mi diye soruyosunuz.ayrica cok kilolu cocuk buyuk bir marifet degil ego tatmini yapmaya gelmissiniz belli ki
Hayalims Pamuk_seker bile bile yazsam sizene soru sorsam sizene sormasam sizene cevap vermezsiniz olur biter burda bilmişlik taslamaniza gerek yok
Fmes_12 Zayıf diyen arkadaşlar neye göre zayıf diyor acaba 2 ay 8 günlük bebegim bugün kontrole gittik 4 900 kg geldi kilosu doktor normal dedi sizin bebeğin kilosu bence gayet iyi maşallah
Batimoms Fmes_12 sizde bi ironi nedir anlayın ya . Hayatta herşeyi mi ciddiye alıyorsunuz allah aşkına
Polikistikannee Pamuk_seker Ben şaşırdım bile benimki 3 aylık 6400 cıktı kilosu😂 Benim oğlan minnosmus onu öğrendim 😂
Pamuk_seker Hayalims post aciyorsan gelen yorumlarada laf edemezsin kusura bakmayin bunun bilmişlik taslamakla ilgisi yok doktor hemsire söylüyor zaten iyi veya degil diye ayrica bakarsaniz zaten kilosunun iyi oldugunu görürsunuz sağlıklı olsun kilonun önemi yok iyi günler 😉