KuzeyiinAnnesii Artık 9 aylığız gece beslenmesini bırakan varmı ? Bıraktıysanızda bunu nasıl yaptınız acaba ? Tek uykuya geçmek için bırakmak gereklimi Beslenmesi mi daha iyi Sanki bana oğlumun beslenmeside alışkanlık gibi geliyor
Aslyyyy Bebegim 10 aylık olmak üzere ve tamamen onun kontrolünde ilerliyor gece beslenmesi. Uyanırsan emiyor uyanmazsa emmiyor ama zamanla kalkma sıklığı değişebiliyor. Dişleri yeni çıkıyor ve hiçbir şey yemiyor. Bazen gündüzleri düzgün emmiyor bile. Oyüzden gece emziriyorum hala KuzeyiinAnnesii
Zeyyy KuzeyiinAnnesii benimkide 2 gün sonra 9 aylık olacak bazen 6 kere kalkiyo bazen 3 ama düşmedi bu kalkma diş sıkıntısı olunca daha çok kalkiyo bide bu ara 6.20de uyanma çıkardı naparsan yapım kalkiyo gero uyumuyo niye ki acaba 🙄😭
Tospagam KuzeyiinAnnesii benim oğlum 10 aylık gece çok sık uyanan bi bebek ama bıraktık gece beslenmesini uyandığında emzirmeden tekrar uyutuyorum uzun sürüyo uyutması ama kucağımda uyuyup beşiğine koyuyorum hala tek uykuya geçmedi ama sabırla bekliyorum
Oske KuzeyiinAnnesii benim benegimde 10 aylik gece beslenmesini biraktik aksam saat 8 de yemegini yediriyorum 9 da yatiyor ama yinede cok uyaniyor emzigi dusuyor yatakta yan donuyor falan duzeltmek icin 2 sn harciyorum ama bu is gecede 5-6 defa oluyor bizimki mama bebesiydi once tiryakilikten biberon istedigini farkettik 3 gun 30 cc mama verdik mamalari yapiyoduk icmiyodu cunku sonra su verdik sonra onuda kestik aslinda buna bebek karar veriyor aksam sekizde cok saglam doyuruyorum sonra bidaha sabaha kahvalti ediyor
KuzeyiinAnnesii Aslyyyy bizimkinin saat hep 2,5 3 şaşmıyor mamasını kaçta içerse içsin mutlaka o saat bende alışkanlık diye düşündüm geri uyutmaya çalışıyorum mamasını almadan mümkünatı yok
KuzeyiinAnnesii Zeyyy 9 da uyanan oğlum uyku saatini 7 ye çekti Nasıl oldu neden oldu anlamadım Zaten yorgun düştüm tek uykuya geçiş yapsa rahatlıcam diyorum ama bazen uyanıp mamadan çok emzik aradığı oluyor
KuzeyiinAnnesii Tospagam bizimkiyle geçen 1 saat uğraştım saatin sonunda uykusu tamamen açıldı ve 3 saat abartmıyorum yatağın içinde oturduk 😂 Benden inat 🤷🏻♀️
Zeyyy KuzeyiinAnnesii benim kızda 7 20de kalkiyodu her gün 1 haftadır 6.20de kalkiyo napcagimi şaşırdım gündüz doğru düzgün uykusu yok zaten 🙄bu erken uyanmanın önüne nasıl geçsem 8 buçuk ta uykuya daliyo akşam onu 9a mı çeksem sizinki kacta uyuyo
seldazen Ben tam 9 aylıkken bıraktım ve çok rahat ettim kilosunda bir sorun yoksa 6. aydan sonra bırakabilirsiniz diyorlar zaten
seldazen KuzeyiinAnnesii gece en az iki kere mama içiyordu ben teke düşürdüm önce ilk üç gün zorlandım uyumak istemedi uyusada ardından uyandı ama üç günün sonunda sadece bir kere kalktı su içirip geri yatırdım artık hastalık veya diş dışında kalkmıyor şükür
KuzeyiinAnnesii Zeyyy 10 en geö saati 9 da kalkardı 8,30 8:00 7:00 oldu bianda kalkmalar geçde yatırsam erkende yatırsam yinede o saatde kalkıyor anlamadım ben 10 lara çıkmasını beklerken 😂🤷🏻♀️🤦🏻♀️
Zeyyy KuzeyiinAnnesii uykuyu çok da şey yapmamak lazım olmayınca olmuyo🤣 bak biz 6.20de kalkiyoruz😀🤦♀️
KuzeyiinAnnesii Zeyyy umudum hep saatin uzamasımdan yanaydı Uykunun en tatlı zamanında alarm gibi mübarek 😂