Kinginthenorth az önce sağlık çalışanı emziren bir arkadasim var ona sordum ben oldum herhangi bir yan etki olmadı dedi.kendi kadın dogumcuma ve kızımın doktoruna sordum olabilirsin dedi. Sağlık ocağına sordum herhangi birşey demedi net olarak. Emziren öğretmen bir arkadaşım var ona sordum gittigi sağlık ocağındaki hemşire emzirenler yapmıyoruz dedi. Başka bir saglik ocağında Ebe bir tanidgimiz var oda biz yaptırmadık virüs zaten mutasyona uğradığı için bir işe yaramiyor aşı dedi. Valla kafam allak bullak oldu benimde 🤦🏻♀️