2 aylık olduk kızlar gündüz uykumuz pek yok yarım saat bir saat anca uyuyor kalkınca 2 saat ayakta diğer mama saatini getiriyor resmen yiyor yine yarım saat uyuyor ama akşam 7 de bir yatıyor 11 12 kadar uyuyor karnı doyuyor 3 3 buçukta geri uyanıyor yiyor sonrası yine bir saat uyumaya geliyor 4ten sonra yarım yamalak sürekli kımıldayarak uyukluyor 6 da kalkıyoruz anladınız mı bilmiyorum 😅 uzun oldu da sizce nasıl bir düzen bu gündüz çok yoruyor az uyuması bitiriyor beni bi 2 saat uyuması lazım yattı mı en azından 🤷🏻♀️