RasayiAA Dün aşı oldu aşı yerinde yanma kızarıklık sertlik var. Başına gelen var mı geçer mi doktora götümelimiyiz huzursuz da oğlum
nur-nr_123 RasayiAA cnm biz daha olmadık ama bı sağlık ocağına goturwbilirsin yada ebe ye sorabilirsin
Baby_Mila RasayiAA geçende biz olduk hafif kızardı ama sertlik yanma vs olmadı sağlık ocağını bir arayıp sorun isterseniz böyle durum var doktora götüreyim mi diye çok geçmiş olsun
Meryem88 RasayiAA canım benim bildiğim kadarıyla o bölgeye soğuk uygulama yapılıyor. Aile hekimliğini ara sor. Aklında soru işareti kalmasın
RasayiAA Baby_Mila teşekkür ederim geçer inşallah ya. Çok hareket etti aşı olurken ondan mı oldu acaba
ant331 RasayiAA canım uyariyorlar genelde kızarma şişme falan olabilir diye. Biz daha 13 ayligiz onceki asilarda diyordu ebe. İstersen bir ara sor.
Baby_Mila RasayiAA ayağını falan basabiliyor demi yere bir şey olacağını sanmam ama yinede gözlemle annesi birde soğuk şeyler koy bir havluya sarıp ertesi günde sertliği dağıtmak için arada ovuştur aşı yerini
RasayiAA Baby_Mila evet basıyor soğuk uygulamaya izin vermiyor yapabildiğim kadar yapmaya çalışıyorum gördükçe canım sıkılıyor geçer umarım biran önce
Baby_Mila RasayiAA evet hoşlanmazlar genelde soğuktan basabiliyorsa acımıyordur yani bence bi sorun yoktur annesi kızarıklıkta birkaç güne geçer inşallah