Bebeğim 2 aylık Sürekli huzursuz ve ağlıyor ne denediysem uzun vadede işe yaramadı maalesef çok gazı var ne yapıcam bilmiyorum çünkü kriz anında asla sakinleştiremiyorum dün acile gittik lavman yaptılar tuvaletini falan yaptı rahatladı o an azıcık sonra yine aynı yavrum ağrıdan doğru düzgün ememiyo yaşayanlar bi yardım edebilirmi neler yaptınız