Merhabalar doktorumuz bize baxsero aşısını 7-9-13. Ayda yaptırmamızı söyledi bugün ilkini olduk. (7ay) Sağlık ocağında yaptırdım aşısını hemşire dediki 9. Ayda gel aşısı var dedi ben şok oldum. 9. Ayda menenjitle devlet aşısı birlikte nasıl olur ? Yaptıran bu süreçten geçen var mı aranız da ?