___1Prensannesi___ Kızlar merhaba bugün hastahaneye götüreceğim bebeğimi sütümü sahip biberonlayip orda skntı çekmek.istemiyorum malum pandemi de var . Bu mümkün mü sagdiktan ne kadar süre sonra ya kadar süt kullanılabilir