Benim bebegim beş aylık ve sürekli ağlıyor aç değil altı temiz veya pişik değil ama hiçbir şekilde susturamıyoruz ve durduramıyoruz sanki dayak yer gibi alıyor gözyaşları geliyor benim kendi annem bile durduramıyor uyku düzeni hiç yok zor uyutup 10 dakka sonra kalkıyor benim gibi olan anneler var mı umarım ben tek değilimdir🙏🏻🙄