Gamze0677 Kızım 3 ay 3 günlük anne sütüyle besleniyor normalde 2 kere yapardı ve normal yapardı bugün 7 kere kaka yaptı az az ve sümüksü yapası vardı biraz yeşile kaçıktı bazısı, bazısı sarıydı ishal olmuş sanırım yada üşütmüş bilmiyorum ne yapmam lazım
MiracAlpinveUmutunAnnesi Gamze0677 bence de doktora götür canım 7 kez fazla gibi burda kim ne dese doğruluk payı çok az sadece başına gelen söyleyebilir