Ruzgarnannesi bizimki de öyleydi emekleme seysi gbi sadece dinelir kendi kendine at gibi oldgu yerde sallanırdı sonra ağlar bizim yürütmemizi isterdi. Ama ben seyi fark ettm lavaboya gecmstm o da koridordaydı Bi iki emekldi bni gördü tekrr kendni yere attı yürüteym die o aklıyla bzii oyantıomuş🙈 sonra bizde evde emekledik durduk ve o da tam emekldi şükür ☺️