Kızlar kızım 1 yasinda neredeyse 2 haftadır durduk yere ağlamalar bagirmalar kendini bağırarak sıkmalar
İstediği bsey olmayınca ağlama krizleri elinde kremi tutuyo mesela ağzına sokuyo diye alıyorum canını yakmisim gibi agliyo sizin bebeklerde böylemi
Geçici mi bu lütfen Geçici diyin çünkü tukeniom aglamasina