bukaga benim oğlumdada oldu zıbınına az az damla şeklinde bulaşıyordu banyo yaptırıyorduk o kabuk gidiyordu sonra tekrar oluyordu korkup doktora götürdük bir sorun olmadığını bu durumun olabileceğini çok fazla kanarsa götürmem gerektiğini söyledi orada kabuk olduğu için bezde sürtelebiliyor yada zıbın o kabuktan geliyor kan göbek bağı için verdiği solüsyonu o kabuk gidene kdar kullandık sonra geçti zaten ama sürekli fazla miktarda kanama varsa kesin götürün aktif bi kanama yoksa endişelenmeyn