Kızımın doğduğundan beri gündüz uykusu neredeyse yok. Şöyle ki 1 saat uyusa ben mutlu oluyorum. Karnı doymuş, kakasını yapmış olsa bile uyumuyor. Dizimde sallıyorum 10 dk sonra gözleri kapanıyor, ama yatırınca gene uyanıyor. 10 dk anca uyuyor. Bu neden olabilir? 6 aylık olduk değişen bi şey yok 😥