Minelin_Annesi Anneler merhaba, Bu sabah ilk kez bebeğimin bezinde fotoğraftaki gibi yeşil şeyler gördüm. Ne olduğunu anlayamadım ve çok korktum. Bileniniz, yaşayanınız var mı bu durumu? Bu arada 3 ay 21 günlük kızım..
Fatmaimarusta Minelin_Annesi siz yeşillik yiyorsanız ondan olabilir birde bebek gazlıdır oda yapabilir mama kullanıyorsa oda olur
ecemm-6161 Minelin_Annesi canım senin yediğin seyrele alakalı alerjik olabile sen ne yediysem bebek süt içiyor
Minelin_Annesi ecemm-6161 Meme+Mama şeklinde besliyorum. Değişik bir şey de yemedim açıkcası her zaman yediğim şeyler. İnşallah alerjik değildir takibini yapıyorum tekrarlarsa doktorumla iletişime geçicem
Minelin_Annesi Fatmaimarusta Yeşillik yiyorum evet süt yapsın diye ve meme+mama şeklinde besliyorum. Hep böyle beslendim ve besledim bebeğimi ama bu sefer neden dışkıda böyle oldu anlam veremedim🤷🏻♀️
Feyyyzza Minelin_Annesi sıkıntı olcagını sanmıyorum. Postu kaldırırlar bilgin olsun canım kaka resmi paylaşmak yasak
Minelin_Annesi Fatmaimarusta Normal diyenler çok oldu içim biraz olsun rahatladı. İlk bebek ve tecrübesizlik tabii endişe ediliyo ister istemez☺️ Takibini yapıyorum yine olursa doktorla görüşeceğim, teşekkürler🙏🏻🥰