Hanifeklyc1 yüzüstü yatırımca geçiyor benimki 2 aylık hala sırtüstü yatınca ıkınıyor yüzüstü yatırıyorum geçiyor özellikle sabah 6 dan sonra çok ıkınıyor bir yerde okumuştum ilgi görmek istediğinden de ıkınabiliyormuş bazı bebekler ağlamadan ıkınarak kendini anlatıyormuş bide altını açın çok ıkınınca karnını ovalayın bisiklet hareketi yapın gazını çıkarsın