Hanifeklyc1 canım seni korkutmak istemem benim oğlum doğduktan 20 gün sonra senin dediğin bu şeyler başladı ıkınıyor gaz alttan çıkarsa da rahatlamıyor üstten çıkarıyor rahatlama olmuyor yemek yerken en fazla 10 dk çekip ağlıyor sonra aç olup olmadığını anlamıyordum hatta ben sonra doktora çok götürdük en son gititiğimiz de röntgen çekildi meğerse çocuğun mideden bağırsaga geçil kanalı darmış cerrahi operasyon oldu 30 dk bir işlem çok şükür 4 aylık oluyoruz 5 gün sonra geçti elhamdulillah