_prens_prenses_annesi tabi ki bebekten bebeğe fark var.fabrika aynı diye üretim de mi aynı olacak allahım bu büyükler neden bu kadar zorlaştırıyor herşeyi neyse canım sen bebeklerini herkesden daha iyi tanırsın ve büyütürsün o yüzden kulak asma , kavga da etme tatlı dil ile gülerek ısır 😉