4 ay 12 günlük kızım var sabaha kadar hiç uyumadı ben sallıyorum uyudu sanıp yerine koyuyorum ağlaya ağlaya uyandı hep . Bizim gaz sorunumuz bitmişti dün de aksi gibi canım çok sütlaç istedi sütlaç yedim çikolata yedim bide gazoz içtim hepsi sanırım gaz olarak döndü ilk defa yedim bide gaz sıkıntımız yok diye 😞 birde ağlarken öksürüyor öksürürkende tükürüğünü boğazına kaçırıyor gibi yapıyor çok korktum resmen boğuluyordu gece delirmeme ramak kalmıştı 🥺 acaba hep böylemi olcak diye korkuyorum Evelsi günde böyleydi 2 gündür sıfır uyku :(