BalDoruk oyun yapmış olabilir belki ben yürüme evrelerinde öyle okumuştum bazı çocuklar korkabilir cesaretlendirmek lazım diye o her adım attığında böyle fazla sevinç tepkisi veriyodum alkışlayıp oley oley kızım yürüyecek gibi şarkı söylüyordum onu görmek için tekrar kalkıp tekrar yürümeye çalışıyordu bilmiyorum omu işe yaradı samanı mı gelmişti ama bu tecrübemi paylaşmak istedim🌸, bu arada yürüyüncede kucak istiyorlar 🙊