Aysegul3506 Az önce pozitif olduğumu öğrendim. Şiddetli belirtilerim var. Eşim de pozitif ama belirtisi hiç yok. Bebeğim için çok endişeliyim. Ne yapmam lazım. Bişey olur diye çok korkuyorum. Bebeğiyle covid olanlar yazarlarsa sevinirim 😭
Busra-97 Aysegul3506 çok geçmiş olsun öncelikle bir bilgim yok ama bisey olsa dahi hafif atlattiklarini duymuştum umarım bebeğiniz ve sizde en sağlıklı şekilde atlatırsınız bu dönemi.