Hayalims Kızlar doğduğunda 2 gun mavi ışık aldık 2 aylık şuan 1 hafta sonra bakıldı değer 11 denildi bol bol emzir dedi doktor geçen hafta bakıldı değeri 5.80 denildi yuksek bi değer mi hastaneye gitmek istemiyorum virüsten dolayı
Ebruk Hayalims bence değil bizimde doğduğunda 8.9 dedi 1 aylık kontrolde 7.8 dedi bunu bir değer olarak biler görmüyoruz gayet normal demişti doktor sizinki daha düşük yinede bi sorun tabi içinizi rahatlatmak için ben bi daha gitmedim
Bnhr Hayalims geçen hafta gittiğinizde endişe etmeniz gereken bi değer olsaydı doktorunuz söylerdi zaten.