14 aylık bir bebeğim var sabah 7 de uyanır ve asla yerinde durmaz bir dakika bile oturmaz oturmadığı İçin yemekte yemez hiç bir oyuncak dikkatini çekmez çekmeceleri boşaltır wc musluklarını açar kapatır dün doktora gittiğimiz de doktorumuzda fark etti durumu odaklanamama komutları yerine getirmeme göz teması kurmama seslenince bakmama problemleri var dedi hiperaktif büyük ihtimalle hemen bir pedagoga görünmeniz lazım dedi bu yaştaki bebeğe pedagog napabilir ki🤦🏻♀️