Tuba Alasafba ben 10,5-11 aylıkken bizim yemeklerden yedirmeye başlamıştım. Bu çocuktan çocuğa değişen bir şey. Küçük oğlum 8 aylık oldu bugün ve pütürlü bile yiyemiyor hala ve hiç dişi yok, sanırım onda daha geç başlarım.