Merhaba anneler biraz uzun olabilir ama fikir ve görüşlerinize çok ihtiyacım var 16 aylık bir kızım var ve 5 aylık hamileyim kızım o kadar sakin o kadar uyumlu bir çocuk normalde ki ikinci çocuğu hiç düşünmeden yaptım diyebilirim o kadar akıllı bu zamana kadar hiç uyku problemimiz yoktu ama son 1 hafta 10 gündür sürekli geceleri uyanıyor öyle bir ağlıyor ki anlatamam sallıyorum uyumuyor belli bi süreden sonra uyuyor dayanamıyor ama ağlarken sürekli baba baba diye ağlıyor onun yanına gitmek istiyor eşim önceden hep evdeydi şimdi erkenden gidiyor geç geliyor ve o evden sabah işe gidince hemen arkasından uyuyor hemde sallamadan kendiliğinden napıcam lütfen yardım edin hamileyim ve baş ağrılarından duramıyorum artık resmen çocuğumun huyu suyu değişti babacı oldu acaba doymuyor desem zaten gece beslenmesini 3 ay önce kesmiştik daha önce hiç açlık için ağlamamıştı gece uyanmazdı bile 😔