Klnccc Dün 9 aylık aşısını oldu bebeğim az önce üzerine mamasını döktü mecbur banyo yaptırmak zorundayım herhangi bir sorun olur mu acaba hemşiremize sormayı unutmuştum aşının ikinci günü banyo yaptırabilir miyim?
Ecrinbzkrt Klnccc hemşire sadece 2aylık aşıda 3gun yıkama bundan sonrakı aşılarda sıkıntı yok yıkıyabılırsın demıstı cnm yıka bırsey olmaz
turgutugra 4 aylık asısından sonra bende yaptırmıştım unutup sonra hemen ebeyi aradım sadece enfeksiyon olabilir diye yaptırmayın diyorlarmış ama çok şükür hiçbir şey olmadı