___1Prensannesi___ Merhaba hanimlar İskenderun palmiye hastanesinde en iyi çocuk doktoru önerisi varmı ?
Tugces ___1Prensannesi___ bende eskiden palmiye ye götürüyordum ama pişman oldum kızımın alerjisini bulamadı doktorlar şimdi Medipark tıp merkezinde Rıza Çay Var yeni geldi adana dan tanıdığımız bi doktordu bilgisine çok güveniyordum zaten ilgisi de güzel tavsiye ederim
Marjinal_Anne2 ___1Prensannesi___ kesinlikle murşit acemoğlu her ay gidiyoruz çok ilgili mütevazi biri
Gly_87 BeautifulMother1 merhaba benimde bebegim 1 aylik, mursit beye gidiyorz,cok fazlami tahlil yapiyo yoksa banami ole denk geldi,ilk defa bi cocuk doktoruna gittigm icin proseduru cok bilmiyorum,genel itibari memnunum ilgisinden ve yaklasimindan
Gly_87 BeautifulMother1 bizde son olarak idrarda reduktan madde pozitif cikti,adanaya cocuk endokrinolojine yonlendrdi kontrol amacli,gunlerdr arastryorum nedir ne degildir diye
BeautifulMother1 Gly_87 sarılığı mı uzadı Google’da öyle yazıyor bizi 1 aylıkken kalbinde üfürüm var diye Hatay devlet hastanesine yönlerdirdi hatta sıra yoktu biliyorsunuz çok büyük bir hastane ertesi güne sayesinde sıra alıp götürdük çok şükür bir sorun çıkmadı inşAllah bebeğinizde sağlığına kavuşur ❤️
Tugces BeautifulMother1 Ben doktordan memnunum hastane yeni olduğu için sistem yeni yeni oluşuyordu ben gideli 2 ay oldu ama hastanedilerde gayet ilgiliydi açıkcası Palmiye gibi değil oradakiler hep bi tersleme peşinde ve çok pahalı
Gly_87 BeautifulMother1 evet daha gecen hafta 3.8e dustu degeri,gercekten cok ilgili bir doktor bende bu ozelligini cok begeniyorum,Allah hepimizin yavrusunu bizlere bagislasin
Tugces BeautifulMother1 İnanın çevremdeki herkes böyle diyor gelişime de palmiye ye de Rıza hoca iyi olduğu için bi çok kişi değiştirdi doktorunu etrafımda