Benim kızım da 4 buçuk aylık belli yerlerinde kuruluk pullanma var doğduğundan beri atopik dermatit bizimki. Açıkcası o kadar çok pahalı krem kullandım ki bir türlü nemli kalmıyordu cildi. Bepanthol sensiderm iyi geldi içinde kortizon yok rahatlıkla kullanabilirsiniz. Doktorunuza da danışın yine. Ve birde losyon önerebilirim. Nivea baby losyon çok güzel nemlendiriyor.