Aydanzeyd Kizlar selam 🖤 ilk gebeligim 1yil 6 ayda oldu ama zor oldu yani ilaclar her ay kontroller falan fistan) simdi merak ediyorum 2 ci ogle olur mu? Korunuyorum oglum 10 aylik. Dusundum acaba korunmasam ki? Zaten gebe kalamiyordum cok zor olmustu
Yusufali06 Aydanzeyd kuzenim yıllarca tedavi gördü olmadı çocuğu. Artık olmuyor elde avuçta parada kalmadı diye bıraktılar tedaviyi. Kısa Bi süre snra kendiliğinden hamile kaldı onlarda inanamadılar. İlki daha 1bçk 2 yaşındaykende ikinciye hamile kaldı. Yani Rabbim istedikten snra herşey bahane ne olur ne olmaz ikinciyi düşünmüyorsanız korunun 🌸
mombeto Aydanzeyd benm kuzenim ilki tüp bebekle oldu ikincisi 6 aylıkken kendiliğinden oldu hatta sanırım sürpriz bir gebelik olmuş
Nurcan03 Aydanzeyd o hiç belli olmuyor. Yıllarca tedavi görüp çocuk sahibi olduktan sonra kısa süre arayla çok fazla sürpriz gebelik yaşayan var.
sevval_5481 Aydanzeyd 😂 canwım kuzeninin 3 yıl olmadı tüp bebek yaptılar doğurdu korunmadı kızı 9 aylıktı hamile olduğunu öğrendi 😂
Vanilya Aydanzeyd Evet benim bir tanıdğım var ilk çocuğu oldu çok zor oldu. Sonra olmaz bir daha diye doğurmak istedi ikinciyi. Ama ikinci hamileliği ikiz gebelikmiş. 3 ledi minnoşları. Tam hayalim 🤲
Aydanzeyd Yusufali06 dusunuyorum aslinda ama 1 yasi oldukdan sonra bende ANti muller dusuk oldugu icin tatlm
minelium Aydanzeyd bende pco var kolay çocuğum olmuyor dedi doktor ama ilk bebegime 4 ay sonra hamile kaldım ikincisine de 2 ay sonra tabiki ilaçla
Serapveminikleri Aydanzeyd Hepsi aynı değil ki cnm kızımda 5 ayda şimdi gebelikte 9 ayda gebe kaldım arkadaşlarım var.Biri 4 yıl oldu istiyor diğeri 3 yıl vR etrafımda buna benzer örnekler bu tür şeyleri düşünme 🙏bebeğin daha küçük
Aydanzeyd Serapveminikleri ogle tatlm ama doktor anti mullerin kotu dedigi icin yil gectikce daha da kotu olur diye korkuyorum
Aydanzeyd sevval_5481 ne guzel🥰bana doktor anti mullerin kotu dedigi icin korkuyorum yasim 25 ama rezervm dusukmus
Serapveminikleri Aydanzeyd Ozaman varsa 2 ci çocuk bakma cesaretin ve hazirsan yao cnm madem öyle bir rahatsızlık var 🙏rabbim hayırlı ve istediğin zaman nasip etsin inşallah
Yusufali06 Aydanzeyd düşündüğünüz zaman korunmayı bırakırsınız o zaman. İnş gönlünüze göre vakitte gelir bebiş 🌸
Rules Aydanzeyd canım ilk gebelikten sonra 2. Daha kolay mesela ilk bebeği tüp bebek vs olup ardından hemen normal yolla hamile kalan çok
bir_pasa_annesi Aydanzeyd bizimkide 5 yıl sonra oldu dediğin gibi ilaçlar kontroller şimdi oğlum 1 yas 21 günlük 2 aydır bıraktık korunmayı
mrvcr Aydanzeyd benim bir arkadaşım ilkine tüp bebek yöntemiyle hamile kalmıştı. o 2 yaşına gelince korunmayı bırakır bırakmaz ikinciye hamile kaldı.