ayse3366 1 ay 23 günlük erkek bebeğim var bugün çişinde az miktarda turuncu çıktı yeni doğduğumda da iki defa olmuştu şimdi de olması normal mi sizce
Mom34743 ayse3366 turuncu leke yetersiz beslenme olduğunu, susuz kaldığıni gösterir canım. Bol bol emzir bebeğini
Woody ayse3366 kaç bez alıyorsunuz? Bezleri dolu oluyor mu? Yetersiz beslenme olabilir. Tavsiyem bugun gidip sağlık ocagında kilosunu ölçtürün. 3 4 gün sonra tekrsr gidip baktırın. Kilo alımı nasıl ilerliyor görüp ona göre önlem alırsınız
Misterious Susuz kalmış olabilir. Daha sık emzirmeyi deneyin. Tekrar ederse enfeksiyon olabilir. Tekrarlarsa dra danışın.
ayse3366 Woody bezleri dolu oluyor ama bu aralar ön sütüm fazla geldiği için sağdım belki o yüzden olabilir
Woody ayse3366 aa yapmayın öyle susuz kalır bu sefer dediğiniz gibi. Bebeğin ihtiyacına göre şekillenir süt. Ona ihtiyacı varmış demek ki.. Neyse sorunu bulmuşsunuz en azındam ☺️