Merhaba kizlar artik cildiricam yani gerçekten 7,5 ayligiz istah sifir yani huysuzluk desen hat safhada yanı 3 saatte bir zar zor oynaya oynaya anca 60 cc icerebiliyirum ek gida deseniz sifir nasil olcak böyle hic bilmiyorum yani ayni durumda olan annelerimiz var mi acaba ne yapmam gerek resmenn kurulu gibi biberondan 60 cc çektikten sonra resmen fırlatıp atıyor bir daha ağzına almasi mümkün değil