Gelincik06 2 buçuk aylık bı sabah gözünde böyle bir çapak vardı sildim şimdi uyuyor farkettim de kirpikleri yapış yapış sizce neden olmuştur
Asdcgh Kafasını üşütünce çapak olabilir bi de doğduğundan beri öyleyse eğer bi doktora gösterin bence gözyaşı damar tıkanıklığı olabilir benm bebegimde de vardı doktora götürdük damar tıkanıklığı dedi masaj yapın gözüne dedi Inşallah sizde yoktur
Smrenes Gelincik06 göz temizleme mendilleri var Bi iki kullanımda geçirdi milkway markası çok memnun kalmıştım tavsiye ederim.. Benim oğlumda doğduğundan beri vardı iki kere kullandım geçti bidaha da olmadı
aysenur_58 Gelincik06 farketmeden olur o ister istemez uykulu uykulu emzirirken göğüs ucu değdiğinde bile olur kendi sütünü damlat belli geçer