geçen gün kontrolümüz vardı. Kızımın başında Çok azdı Konak. Ve yüzünde kızarıklık vardı. Doktora söylemiştim olabilir normal bunlar dedi. Ama kızarıklıklar sertleşti, tırıl tırıl oldu. Konağı da yayılmaya başladı, kaşında da çıktı. Zeytinyağı da sürdüm sık sık da yıkadım ama devam ediyor. Bir çözümü var mıdır ne iyi gelir. Eğer geçmezse tabi gideceğim tekrar doktora 💔