Ygtaras benim koy okulu, 1 aydir olabilir dueumdaydim, kararsizdim ama bugün icon randevu aldim dün, bugun olacagim. Once olurum yonundeydi fikrim sonra ne oldu bilmiyorum okuldaki arkadaslardan kafam karisti sanki ama onlar birinci donem korona olmuslar zaten… Karar vermemde eşim, doktorumuz ve Osmaan Gonulal var biliyorsunuzdur cocuk doktoru youtuba ta:) onun fikri etkili oldu.
Saglicakla kalin.