Merhaba anneler öncelikle hayırlı ramazanlar diliyorum herkese Rabbim bütün dualarımızı kabul etsin hayırlısıyla inşallah bebeğim üç aylık olduktan sonraki bir takıntımdır bu ama etrafa fazla göstermezdim Çoğu kişi evime gelince kız oglun çok zayıf derdi ben de aman bir şey olmaz sağlıklı olsun da gerisi önemli değil dedimçünkü o zaman yine normaldi kilosu şu anda 9 buçuk aylık oğlum ve gittikçe zayıflıyor yani artık pijamalari belinden düşüyor o derece zaten anne sütünü de doğru düzgün emmedi üç ay falan aldı Tamam ben de öyle puf olmasını beklemiyorum oglumun Ama ne bileyim yani biraz daha normal olsun isterim yani size sorum şu gidip sağlık ocağı hemşireme söylesem yani bunun için bir balık yağı ya da bir bitkisel bir ilaç yok mudur en azından birazcık daha kilolu olması için çünkü benim gözüme çok zayıf geliyor geçen gittiğimde hemşireye sordum hemşire de şey dedi kilosu normal dedi yani birtık daha olsa iyi olurmuş dedi ama Buda normal dedi almıyor dedim hani çok şükür yemesi de var ek gıdayı da yiyor almıyor dedim onunda dediği şey genleri ile alakalı da olabilir dedi sizin de var mı benim gibi dokuz aylık bebeği olupta böyle kilo alması için bir şey verenler