Merhaba anneler. Altibucuk aylık kızım var. Daha önce de bu konuyla alakalı yazmıştım. Emmiyir emmek.istemiyor. saatlerce aç kalsa yine emmiyor. Tek derdi etrafı seyretmek memede. Sadece uyurken emzirebiliyorum. Delirmek üzereyim artık gerçekten çok yoruldum. Var mı bu durumu yaşayıp sonradan düzelen. Yoruldum artık gerçekten hem fiziksel hem de ruhsal olarak 😭😭😭