ada_34 canım biz de bir tavsiye üzerine başakşehir Çam ve sakur a da Çiğdem Aydoğmuş a gitmeye başladık henüz yeniyiz alerji konusunda bir kez gittik ama memnun kaldım çok güzel muayene etti dinledi sorularıma cevap verdi benim bebeğimde egzama yok mukuslu ve kanlı kaka var ama öneri aldığımız kişinin çocuğunda varmış sanırım cildi çok kuruymus resmen zeytin yağıyla yikiyorduk çocuğu falan demiş eşime cigdem hanım çare oldu bize demiş onun üzerine gitmeye başladık önümüzdeki ay tekrar gideceğiz