Saraa siz şanslıymışsınız fakat bizim için süreç bu şekilde geçmedi çocuğum 40 41 derece ateşleydi sürekli ikinci günü mecburen ambulans çağırdık. Ve virüs olduğumuz için çok zorlandık üstüne birde sanırım dişten dolayı böyle yapıyor. İhmalsizlşğe ve tedbirsizliğe gelmiyor çocuğumun ambulansla gidişini aklıma getirince bir daha yaşatmasın Rabbim. Tedbiri asla bırakmayın. Evet belki gençler olarak kolay atlatırız belki zor Allah bilir ama bebeklerimizi o halde görmeyi istemeyiz.