Tazeanne2 bebeğim 13 aylıktı korona olduğumuzda. Bebeğimde de eşimde de olduğu için maske takmadık ama kızımın test sonucu gelene kadar çift maskeyle gezmiştim evde. İlaç kullanmadan atlattım çünkü ilaç kullanınca emzirmeyi bırakmanı istiyorlar. Ben bırakmak istemedim iyi ki de bırakmamışım emzirmeyi çünkü bebeğim memeden başka bir şey istemedi iyileşene kadar. İshal oldu ateş oldu 3 günde toparladı. Bebek için de sadece calpol öneriyorlar. Umarım çarçabuk ve hafifçe atlatırsınız çok geçmiş olsun 🙏🏻