Ben 12.aydan sonra kademeli kestim. Biraz zor oldu direndi ilk başta ama bende inat ettim çünkü 10 defa falan kalkıyorduk gece. Ben her kalktığında su verip uykuya geri döndürmeye çalıştım. 25 gün her gece ağladı😅 artık yorgunluktan uyuyakalırdı. Bende sadece sabah kalkar kalkmaz emziriridm. Tabi ağlarken sürekli kucağımdaydı. Sürekli konuştum meme uyuyor bizde uyuyalım bak hava karanlık aydınlanınca emeceksin dedim. Bir süre sonra gece kalkıp su içip yatmaya başladı. Ama kıyamam ilk zamanlar güneş doğunca hemen uyanır ‘anne güneş meme’ derdi,☺️ burda önemli olan sabır etmeniz çok ağlıyor diye sakın vazgeçmeyin çünkü artık ihtiyacı yok gece beslenmesine aksine diş yapısı için zararlı