ZehGok oncelikle hayrli Sabahlar canim.
Benim oģlim da aynen aynen oyleydi.kimi gorur gorsun sevinsin,yeterki beni gormesin aģlamasin o kadar yani.cocuk beni gorunce aglar,korkar bana gelmez ,beni sevmwzdi.doģdukdan sonra babaannesi kendi kokusuna alistirdi😥beneģim hep onu istedi bekledi ozledi.ben kiskanmadim.ama bi ana gibu çok uzuldum yiprandim.Neden boyle.kisisel bakimlarini yemeklerini kendim yedirmeme raģmen.ilgi aşk gostermeme raģmen evet beni istemiuordu.herkes gel gel diyordu giderdi ben uapinca yzu7nu çwvirirdi.dolayisiyla bu durum kaynanamin hosuna giderdi.beni istiyor seni istemiyor annesj benim ben doģurdum diyordu.qicik verirdi bana.ama sabrla beklerdim .canim bende senin gibiydjm kendim uyuturdum yedirirdim.ama oģljm ayni durunm ne yazikki.hep arastirmaya basladim neden bunlar oluyor diye.aģladiģim zamanlar çok oldu hatta.benim oglum ßu an 20 aylik.Bensiz 1 dakika bile kalamiyor kurban olurum ona.o benim herşeyim.bende bebeģim beni sevmiuormu dusunurdum her zaman.ama meyerse,oyle deyil canim.Her bebebk annesini tanir,sever ,hoslanir.Ama karanlik noktalar çoktur
1.her bebenin karakteri ayni deģil malasef.yani her bebek annesini tanir.ama kimde rahat ,guven hiss edrrse onu sever ona gider.
2.Bağlanma- bizim bebeklerimizle baģliliģimiz tek doģdukdan sonra değil,daha once onu ilk bildiģimiz anidan başlar.bebekle annenin ilk baģi sevgisi burda kurulur.Mesela bebeģin 9 aylik.Senin beben 9 aydir hayata gelmis canim bin şukur.Ama sen daha 9+9 ay onu hiss ediyoesun biliyorsun,hemde oda seni.dişardakilar henuz 9 aydir taniyolar..ama sen 18 aydir onu seviyorsun hiss ediyorsun.bebeģinde seni seviyor.Boyle dusunme yani .ilk baģiniz oule kurulmustur..bugun yarin Rabbim uzak etsin sana birsey olursa,o bebek eminlikle diye bilirim seni arayacak seni isteyecek sana mihtac çunku.nene dede seve bilir.ama kimse anne kadar sevmez bakamaz.
3Sen stresli ola bilirsin.bebekler senden daha iyi hiss eder senin stresli sinirli olmani .o yuzden etkielnirler.benim bebegim oyle oldugu zamanlarben çok aksi ,sinurli stresli biriydim.cidden diyorum.canim bebeģine ne kadar iyi davranirsan,sana iyi olicak seni sevecektir.bebeģine 1 kere baģirmis ola bilirsin .unuta bilir ama etkilenerek senden korka kaça bilir.kendimden diyorum yani.canim korkutma daha da uzaklaştirirsin.
4.Zaman.zaman gerekiuor.zamanla bebeleede ozguven hissi korku yukselmeye başlar.Yani evden disardayi insanlari tanimaz aģlar,korkar.yada sen giderken arkanca aģlarsenin.hersey zamanla gerçekleşir.
O zaman ona sarilman koklaman sakinlestirmen gerekiyor.her ne kadar sinirlenirsen bile opmen yuzune gulmen gerekiyor
5.Kisiselbakimlarini kendin yap.yemeklerini kendin yedir.hep ben ben yapayom de.her defa bezini açarkrrken guldurmeye sevmeye başla iyi kelimeler sozler kullan.o seni iyi hiss eder sana bağlanir.bebeģine bagirmak Seni koti anne yapmaj deģildir.kotu annelik baska birsey.
Sen her nolirsa olsun iyi davran.bağirma .mesela al kicagina op kokla saril ellerinden tut
6.Yaninda uyutmak dedin.bebeģin ne kadar kendi yataģinda yatarsa o kadar iyi.yaninda yatarsa ,alisacaktir rahatina alisacaktir cnm.ben bunun taraftari deģilim.bebeģum bana baģlansin diye yanimda yatiriyorum diyenler çok.bwn bunun taraftari deģilim.kisa surede yanina koyarak kucaklayarak sarilarak uyuta bilirsin.daha sonrs kendi yataģina koyacaksin.ayni durum oģlumda oyleydi.hic yan8mda uyumadi.20 aylik benimle uyumak istiyor bide sarilmakla😀biz sarilarak uyuyoruz sonra besiģine koyarim.koymaz olursam sabaha kadar uyuyar yani.yani sevmek bunlarla alaakali deģildir.
Sen her zaman pozitiv olursan o da oyle olur canim