sibellllo Zelihadefne evet canım İstanbul Ataşehir memorial cocuk gastrolojisi prf.dr.Ayşe Selimoğlu bu kadına sürekli dua ettim çok ilgili kusma ağrı sızı bi seferde geçti tüm şikayetlerimiz bitti alerjik mamayı da kullandırtmadı bize ustelik mutlaka gitmenizi öneririm
Cgnrn Bebegimm42 sürekli ıkınma, gürültülü kaka, geçmeyen pişik, çok fazla gaz sorunu. Bizim kakada eser miktarda kan da çıkmıştı. Alerji de olabilir dedi doktor bir yandan da onunla uğraşıyoruz. Siz kaç aylıkken teşhis konuldu şimdi kaç aylık?
Bebegimm42 Cgnrn bizimde 4 aylıkken teşhis konuldu şimdi 6 aylık olmak üzere :( kan kaka tahlilde mi çıktı bizim kaka
Zgr26 sibellllo aynı sey değiller. Süt alerjisi inek sütü proteinine karsı gelişiyor. Laktoz intoleransında laktaz enzimi yeterli miktarda değil.
Cgnrn Bebegimm42 bizim de kakada çıktı. Ama geçtiğini nerden anladınız? Tekrar kaka tahlili mi veriliyor 6. Ayda
Bebegimm42 Cgnrn biz şikayetlef için tekrar gittik başka hastaneye orda yspildi negetif çıktı ben şut ürünü tuketmiyorum zaten ondan mi yoksa geçti mi bilmiyom
Duygusuz Bebegimm42 aynen bizimde öyle ama artık her altını actıgımda olmuyo bugun ve dün mesela sadece iki bexinde oldu
AA201207 Bebegimm42 bazen çizgi şeklinde oluyordu kılcal kan deniyor o şekilde. Bazen de çok küçük belli belirsiz nokta nokta oluyordu