Gzd35 Kesinlikle duyurmak taraftarıyım ben de kendime gelemiyorum böyle haberlerden sonra inanın aklıma geldikçe donup kalıyorum ama bilinçlensin insanlar artık.
Keşke devlet bu konuda çalışmalar yapsa, keşke herkesi bilinçlendirse, keşke gerekirse tüm bebekleri düzenli kontrol etse, keşke keşke keşke😔😔😔😔