Gzd35 Allah ım mübarek ay da aldığımız ve daha nicesini alamadığımız haberler… bu zihniyeti nasıl değiştireceğiz bir nesil büyüttü büyüttüğü zihniyet sapık çıktı. Bizim evlatlarımıza zarar veriyorlar resmen bir döngü bu kim bilir belki aç oğlum pipini , sen erkeksin gibi laflarla pof poflandı o da kendini bir şey sandı. Ee baktı ailesi de öyle herkes ailedeki erkeğe itaat ediyor, eee dedi ben erkeksem her şeyi yaparım. Ama unutuyordu vicdan ve merhamet sadece kadına özgü bir şey değildi. Fark edersiniz belki bu tür sapıklar genel hep aynı yaş ortalamasında, hep aynı zamanın insanı , aynı zamanda yetiştirilmiş. Demek ki bir sorun var. Bunu bitirmekte bizim yetiştiğimiz neslin elinde. Sonuçta o çocuğu sıfırdan yetiştiren her şeyini öğreten bizleriz. Ben artık dayanamıyorum, kendi çocuğumu severken , elini tutarken izin istiyorum. 2 yaşındaki o yavru ya 2 yaşındayken bitti çocukluğu. Çocuk bile olamadan bitti. Bunları nasıl düşünemezler, nasıl yeltenir ve o bebeğin canından , hayatından olana kadar devam eder. Bu kadar mı kendinize sahip olamıyorsunuz insanın aklına ben ne yapıyorum diyip utanma gelmez mi ? Artık idam, hapis hiç biri durduramaz bunları. Çünkü ürüyorlar. Bu ailenin yetiştiği gibi nicesi var kimi toplum baskısı, kimi kendine yakıştıramadığı için bastırıyor. Bir çoğu bastırılmış duygularla yaşıyor. (Genelde kendini farklı ortama erken atmış kişiler kendilerinden utanarak bunu durdurur bu ben değilim diyerek) ama ya yapamayanlar ya dursun diye evlendirilenler? Böylesi de var sapık oğulları dursun diye evlendiriliyor, ne oluyor sonra o çocuklar daha beterini yaşıyor ve süregelen bir durum bu. Ah bir de şimdi 14 yaşa kadar indi tecavüzcü olmak. Bakın hep internetin zamanımıza girdiği zamanlara ait, bilinçsiz aileler yetişti doğurdu ve çat internet çağı her şey elinin altında ve çocuk doğası gereği ailesine ben nasıl oldum sorusunu sorması gerekirken yanlış yerlerde aradı ve sonuçları ağır oldu. Bu olay sadece bir kişiye ait değil. Biri sapıksa bunda ailenin etkisi, internetin etkisi çok var. Ama ben inanıyorum bizim yetiştirdiğimiz nesil çok güzel gelecek. Sonuçta bir bebek bir insan bir insan ise bir dünya demek.