Bibi 13 yıldır panik atak hastasıyım. Geçiyor mu hayır ama onla yaşamasını öğrendim yeri geldi en ağır ilaçları kullandım, 8 yıldır ağzıma ilaç koymadım ama doktor kontrolünde ilacı bıraktım. Hiç aksatmadım psikoterapilerimi yeni aktiviteler buldum her seferinde kendimi keşfe çıktım ne yapmaktan hoşlanırsam hep hoşlandığım şeyleri yaptım. Seninki bir geçiş dönemi rahatsızlığı bendeki hastalık elbet herşey yolunu bulucak sen yeterki depresyondan daha güçlü olduğunu hiç unutma.