Kızlar 9 aylık bebeğim sürekli kabız ne yapsam fayda etmiyor biogia bile fayda etmiyor yapsda fitille taş gibi bir parça sürekli böyle eşim eczanede önerilen osmolok şurup almış daha önce kullanan varmış bir zararı dokunurmu dün gece 1 çay kaşığı verdim