ikizannesi57 Oglumun kan tahlili baso yazan yer kirmizi cokmuu yuksek ve neden olur https://hizliresim.com/Z8If5Q
Prenses_annesi22 ikizannesi57 enfeksiyonu var canım bagırsakla ılgılı olabılır antibitotik verir doktor gecer benım kızımında idrar yolu enfeksıyonu vardı 9 gün kullandık surup gecti cok sukur
ikizannesi57 Prenses_annesi22 sizin kacti baso acaba interntte bakinca korkuyo insan bisuru sacma span sey ywziyo
Prenses_annesi22 ikizannesi57 bulamadm sizinki kan oldugu için vücutda enfeksiyon var en dogrusunu doktor soyler cnm
Prenses_annesi22 ikizannesi57 esıme gosterdım (sağlıkcı) sonucu canm normal dedı skntı yok dedı ınsallah da yoktur rabbm bebeklermızı korusun.