Asel-pinar Canım anneler başlıktada yazdığım gibi mama destekli gidiyoruz zaten 1 aydır sütüm az 😞 kızım 3 ay 3 günlük ve şuan adetim (regl) başladı . Bu durum sütümü dahada azaltırmı varmı böyle bi durum bilen tecrübesi olan bana bi baksın nolur 😞😞
Akcm Asel-pinar çok alakası olduğunu düşünmüyorum çünkü bnm doğumdan sonra her ay adetim oldu sütümde iyiydi
Tugcesilam Asel-pinar biz 1 haftalıktan beri mama meme olarak besleniyorduk 3 ayın sonlarına doğru sütüm azaldı sol göğsünü bıraktı sağı emiyordu onuda bi kaç gün emdi sonra 4 ay atağına girdik bıraktı almadı memeyi bakalm alıcakmı beklemedeyim
Deletedmom5284 Asel-pinar çok az etkiliyor bol bol emzirirsen fark olmaz gerekirse bol bol memende tut kızını ve sağ sütünü
Tugcesilam Asel-pinar inşAllah cnm 🤲 ben çok ağladım çok uğraştım ama artık bıraktım sinirleniyor zorlayınca bende oluruna bıraktım emmezse emmez yani 4 aya kadar emdi
23zumra Asel-pinar her insan farklidir ben regly oldugumda sutum azaliyor bazi insanlarin hem sutu azaliyor hemde tadi
Okuroya Beyaz dut kurusu al onu kaynat çok güzel süt yapiyo incirle berabere yapabilirsin sadece şutta yapabilirsin
Tugcesilam Asel-pinar hiç takılmadım vallahi emmezse emmez onun bileceği bişey ne kadar zorlamakta emmiyorsa emmez takılma bence kendini üzersin