Kızım 14 aylık bazen en basit şeylere öyle bir ağlıyor ki dışardan duysanız sesini bi yerine bişi oldu sanırsınız 🤷♀️Az önce uyandı uyutmaya çalıştım bi süre uyumadı lavaboya gitmem gerekiyordu beşiğine tekrar koymadım düşer diye beşiğinin yanına yerlere bolca yastık koymuştum onların üstüne uzattım 2 dk hızlıca gitmeden de söyledim .Ama öyle bir ağladı ki lavaboya girince ben apartmanı inletti yani bilmiyorum ben mi yanlış bir tutum içindeyim yoksa bebeğim mi aşırı tepki gösteriyor bu sadece bu geceye mahsus bişi degil gündüzde durum bundan ibaret!!!!